Jag förstår

Information om hösten 2020

Hej alla medlemmar! Vi i styrelsen har fattat beslut att vattengymnastiken i Jönköping (Bassäng T7) kommer tyvärr att ställas in i höst. Det är flera faktorer som påverkat detta beslut, men som alla vet så råder det en ovanlig situation i världen och vi måste göra allt vi kan tillsammans för att sakta ner och minska smittspridningen. Vi hoppas innerligt att vi startar igång till vårterminen igen. Däremot så kommer vattengymnastiken i Värnamo starta upp redan den 25/8, för er som är intresserade men inte varit med innan ber vi kontakta Anette Johansson på nummer: 070-561 23 48. Värnamodistriktet kommer även att ha sina cafékvällar under hösten, datum med plats och tid kommer som evenemang här och på hemsidan. Även Nässjö planerar för att starta upp vattengymnastiken i höst, för mer frågor så hör av er till Dorothy. Vi har planerat in ett par träffar för medlemmar i höst och mer information kommer framöver. Tveka inte att höra av er till stödperson eller någon i styrelsen (uppgifter finns på hemsidan) när behovet av hjälp och stöttning finns. Ta hand om er! Håll ut, håll i❤️
Bli medlem.